نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ابزارهای مورد نیاز الگری برای ساختن یوونتوس

ابزارهای مورد نیاز الگری برای ساختن یوونتوس

ماسیمیلیانو الگری بعد از دو سال بار دیگر به یووه بازگشت تا شرایط بانوی پیر را سامان ببخشد و این تیم را یکبار دیگر به سطح نخست دنیای فوتبال بازگرداند، اما برای بازگشت و قدرتمند شدن نیاز به ابزاری ست که مطمئنا مکس الگری به انها توجه ویژه ای خواهد داشت.

 

نخست برای بازگشت به داشتن بهترین دفاع سری آ و حفظ آن

 

در وهله نخست باید از بازیکنان فعلی به بهترین نحوه ممکن بهره برد. چهار بازیکنی که با توجه به داشتن تجربه و شناخت خوبی که از بازی یکدیگر دارند می تونند در شرایط کنونی بهترین انتخاب باشند. کیه لینی، بونوچی، دلیخت و دمیرال. هر چند که در میان این نفرات، دو مهره قابل فروش نیز هستند و شاید یووه به فکر فروش و بهره گرفتن از بازیکنان دیگر باشد که علاوه بر نگاه باشگاه به آینده از لحاظ مادی نیز به مدیران کمک زیادی کند. اما الگری نشان داده که در کنار داشتن خط دفاعی مستحکم، نگاهی خاص به میانه میدان دارد، جایی که نقشه ها و برنامه های مکس به آن بستگی ویژه ای دارد. به نظر می رسد در گام نخست او به فکر داشتن یک هافبک قوی با قابلیت و ویژگی های دفاعی دارد که پیش روی خط دفاع متصل کننده مدافعین و هافبک ها باشد، بازیکنی با خصوصیات بازیسازی و خوش تکنیک و با کیفیت که قادر به هماهنگی و نقش افرینی تاثیرگذاری در میان خطوط سه گانه یووه باشد. شاید در این میان لوکاتلی گزینه مناسبی ست که مربی به دنبال به دست آوردن ان است و مهره هایی نظیر بنتانکور و ربیو می توانند نقش موثری در کنار او داشته باشند.

 

داشتن خط حمله ای قدرتمند و گلزن

 

اما مطمئنا شرایط خط حمله و مهاجمین یووه نیز نمی تواند از نگاه مکس الگری پنهان بماند. به نظر میرسد که مربی منتظر مشخص شدن تکلیف نهایی شرایط فوق ستاره پرتغالی خود است تا برنامه و سیستم خود را برای این بخش از تیمش نیز مشخص کند. با این حال اگر شرایط به گونه ای که در حال حاضر به نظر میرسد ادامه پیدا کند و کریس به درب خروجی باشگاه نزدیک شده باشد باید به فکر جذب گزینه های مناسب بود، جانشینانی به مانند گابریل ژسوس که علاوه بر جوانی از تجربه خوبی نیز برخوردار است و مهره ای کامل در خط حمله تلقی میشود، و یا مائورو ایکاردی که بارها نامش در لیست خرید بیانکونری حضور داشته و باید دید ایا امسال این امر ممکن خواهد بود و یا همانند گذشته در بازار شایعات باقی می ماند. با این وجود نباید فراموش کنیم که الگری وظیفه مهم دیگری نیز در خط حمله بیانکونری دارد و آن احیای مجدد پائولو دیبالا و الوارو موراتاست که می توانند با بازگشت مجدد به دوران اوج خود یک بار دیگر تاثیرگذاری خود را با پیراهن سیاه و سفید یووه نشان دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: